Hallo gitaar bespelers,
Dit keer een klassieker van Normaal. Het wordt vaak gebruikt als
afscheidsnummer (onder anhangerschap.nl bekend als Høken 2).
Succes!
A: x-0-2-2-2-0 of 5-7-7-6-5-5
E: 0-2-2-1-0-x
D: x-x-0-2-3-2
G: 3-2-0-0-0-3 of 3-5-5-4-3-3
A
Baal i-j doar ok zo groewlijk van
A
D'r steet een politie en die hølt mien an
E
Wi-j hadden d'n helen oaveond lang
A
Hard gepeest en niks te zoepen gehad
D
Wi-j waren op weg terug noar huus
G
Noar 't lekkere warme nøs van Truus
A
Wi-j hadden 't allemoal gehad
A
Want dat was oeh
A
Ja dat was oeh
E E E
Ja dat was Høken Høken Høken
A
Oehoe
A
Laatst toen waren wi-j een keertjen in 'n restaurant
A
Dat volk schrok zich te pletter en dat kek ons an
E
Wi-j lieten ons toen dalen zakken op een stoel
A
En now raps een stuksken vleis, anders sloa'k ow veur de smoel
A
Een keerl dee of i-j ons niet kon verstoan
G
En de rest van 't verhaal køn i-j doarom wel roan
A
En kunnen wi-j doarum wel oaversloan
A
Want dat was oeh
A
Ja dat was oeh
E E E
Ja dat was Høken Høken Høken
A
Oehoe
source: tabsrus.nl




Language: dutch